Amaran ! 60 % Daripada Pesakit Stroke Di Malaysia  Juga Merupakan Pengidap Penyakit Kencing Manis.

Kalaulah Ada Caranya Bagaimana Anda Boleh SIHAT Dengan Cepat Tak Perlu Menelan Ubat, Tak Perlu Di Suntik Dan Tak Perlu Berulang Alik Ke Hospital Anda Nak Tak…???

Mesti nak la kannn… Memang ada caranya… sangat mudah, sangat murah dan sangat menyihatkan… Yang paling BEST rasanya pun sedap !

Jika anda jenis yang tidak mementingkan kesihatan anda maka anda boleh beredar dari laman ini namun bagi anda yang amat-amat mementingkan kesihatan sila teruskan bacaan anda…

Zuraida Ibrahim
Usahawan Makanan Sunnah

Rakan-rakan yang saya hormati,

Gaya hidup yang tidak sihat menyumbang kepada pelbagai penyakit moden masa kini. Merokok, makan  makanan segera, minum minuman bergas, kurang bersenam merupakan faktor kepada meningkatnya penyakit yang sering menyerang rakyat Malaysia seperti penyakit strok, kencing manis dan juga darah tinggi.

Ketiga-tiga penyakit bahaya ini  boleh menyebabkan penyakit jantung yang merupakan pembunuh nombor 1 di Malaysia !

Jika penyakit ini begitu di geruni , kenapa masih ramai orang yang tidak mengambil peduli dengan kesihatan mereka. Cuba lihat jika tanda-tanda ini ada pada anda :

  • Kerap terasa sakit di bahagian dada

  • Rasa pening atau nak pitam secara tiba-tiba

  • Sesak nafas bila aktif berlari atau mengangkat benda-benda berat

  • Tiba-tiba mati rasa atau lemah pada sesuatu bahagian badan

Jika anda ada mengalami salah satu atau kesemua sekali tanda-tanda di atas, anda memang kena berbuat sesuatu !

Risau, bimbang ….mula rasa tak sedap hati ?

Jangan bimbang kerana saya sangat memahami kebimbangan anda. 7 Minit dari sekarang anda pasti rasa lega kerana kini telah ada satu  alternatif yang lebih ringkas, tidak menyakitkan dan tidak memerlukan anda menelan pil-pil yang anda sendiri dah hampir jemu.


Mari saya perkenalkan anda kepada…

      Jus Pati Delima Yakamoz

 

100 % perahan buah delima

Rasa enak masam-masam manis menaikkan selera

Di perakui dalam Al Quran sebagai buah dari syurga

Sesuai untuk seisi keluarga

*Hanya satu sudu sebelum sarapan dan satu sudu sebelum tidur

*Boleh juga di bancuh bersama air suam dan sedikit madu

Apa itu Jus Pati Delima Yakamoz & bagaimana ia boleh bantu anda?

Jus Pati Delima Yakamoz  ialah sejenis minuman kesihatan yang diformulasikan bukan saja untuk kesihatan malah untuk kecantikan dari luar dan dalam.

Jus Pati Delima Yakamoz di datangkan khas dari Turki yang terkenal sebagai negara pengeluar jus delima yang bermutu tinggi..

 Jus Pati Delima Yakamoz amat-amat sesuai buat anda kerana …

Delima di perakui dalam Al Quran sebagai buah dari syurga. Oleh itu khasiat pati buah delima lebih tinggi untuk  menjaga kesihatan tubuh badan berbanding buah-buahan yang lain.
Delima merupakan penawar pelbagai penyakit 3 serangkai seperti strok,darah tinggi, kencing manis. Kebanyakan penyakit ini berpunca dari paras kolestrol yang tinggi tetapi delima mampu meningkatkan  tahap kolestrol baik dan menurunkan tahap kolestrol jahat.
Jus ini dapat menurunkan tekanan darah tinggi kerana antioksida yang terkandung di dalam buah delima dapat mengurangkan pengumpulan sel darah kotor yang secara semulajadinya mengurangkan tekanan darah. Sekaligus is mencegah serangan jantung dan strok.
Delima mampu meningkatkan tenaga seksual dan meningkatkan pengaliran darah pada genital kerana ia kaya dengan antioksida . Ia juga mampu mencegah kemandulan dan ketidaksuburan pada pasangan yang belum mempunyai zuriat.
Delima memberi harapan pemulihan penyakit kanser payudara kerana minyak yang terhasil dari bijian delima mampu membunuh sel kanser tanpa merosakkan sel sedia ada. Berita baik untuk kaum wanita  dengan penyakit paling di takuti kaum wanita.
Delima sangat di cadangkan pada ibu yang sedang mengandung kerana pati delima mengandungi asid folik yang sangat di perlukan di awal kehamilan untuk  mengelakkan penyakit sumbing serta kerosakan tulang belakang semasa pembentukan bayi.
Pati delima dapat membantu mengawal berat badan dan meningkatkan kadar metabolism secara semulajadi. Bukan saja badan sihat malah ia menggalakkan badan untuk jadi lebih ramping.
Jus Pat Delima Yakamoz juga bertindak sebagai antioksida dan anti penuaan bukan sahaja pada kulit malah pada hampir seluruh sistem serta organ badan. Ia mengurangkan kedutan dan garis halus dan anda nampak lebih muda.

 Disamping itu Jus Pati Delima Yakamoz ini merupakan pilihan yang amat-amat tepat buat anda kerana …

Jus pati delima ini 100 % asli . Tiada campuran bahan perisa yang boleh menjejaskan khasiat delima yang kaya di dalamnya.
Jus pati delima ini berkualiti tinggi kerana di import dari negara pengeluar jus delima asli yang terkenal iaitu Turki.
Kandungan pati delima ini lebih terjamin kerana pati delima di botol menggunakan kaca dan bukan plastik yang boleh mengubah atau bertindak balas dengan perahan buah delima tersebut.
Rasanya juga lebih enak berbanding pati jus delima yang lain kerana rasa masam-masam manis yang boleh meransang  selera orang yang hilang selera makan.
Mudah di ambil kerana boleh di minum begitu sahaja tanpa perlu di bancuh.
Boleh di minum tanpa was-was kerana ia adalah jus yang halal.
Mampu di miliki kerana harganya sederhana sahaja.
Dan banyak lagi..

 

Nampak tak betapa banyaknya kelebihan Jus Pati  Delima Yakamoz ni berbanding dengan mana-mana pati buah-buahan yang lain. Tengok apa komen  pelanggan ni selepas mereka mengamalkan Jus Pati Delima Yakamoz.

” Saya dah lama mengidap kencing manis. Suatu hari anak saya Sara bawa balik jus pati delima Yakamoz bagi saya cuba ikhtiar.Saya dh jemu makan ubat hospital. Dalam sebulan saya mengamalkan jus delima Yakamoz,sekarang tahap gula saya dah kemabli normal. Bdan pun tak rasa lenguh2 macam dulu, terutamanya di bhgian lutut dan kaki. Muka dan kulit pun semakin berseri.Ramai kawan-kawan sekampung menegur perubahan positif ini. Saya memperkenalkan produk Yakamoz kepada mereka. Yakamoz tak sama macam jus delima yang lain yang ada dalam pasaran. Ia tidak manis dan rasanya masam semulajadi serta pekat.Kalau sebelum ni pernah  ni makan jus jenama lain pasti boleh membezakan. Saya dah masuk 6 botol minum.Keadaan saya sekarang bertambah sihat.Muka pun x nampak pucat lagi.Sangat berterima kasih pada Yakamoz”.

Puan Mashmira bt Sumadi ( Ibu-60 tahun )
Puan Sara ( Anak ) – 0193072214

” Sebelum ini kitaran haid saya tidak teratur dan tidak lancar. Saya mengalami senggugut yang teruk setiap kali datang haid. Secara tidak sengaja saya berjumpa dengan Puan Zuraida dan berminat menjadi pengedar Jus Delima Yakamoz.Saya telah mengamalkan jus  ini sebagai suplimen harian, pagi dan malam sebelum tidur.Selepas mengamalkan bebrapa bulan, saya dapati ada perubahan ketara pada diri saya iaitu haid datang teratur , lancar dan tidak rasa senggugut lagi.Kini kulit muka saya licin berseri . Orang tak percaya saya dah 3 series . Jus Yakamoz juga dapat membetulkan hormon wanita yang terganggu.Ini banyak customer saya cakap”.

Puan Eema Muhammad
Umur 35 tahun
0163338252

” Saya baru je sebulan mengamalkan jus Delima Yakamoz ni “. Mula-mula suami saya bawa balik sebab ada kawan2 yang order. Pertama kali cuba memang rasa keaslian delima. Jus ini pekat dan saya minum guna sudu di ikuti dengan segelas air. Dlam beberapa hari saya minum jus Yakamoz ni,saya rasa badan lebih bertenaga, cergas dan tak sering mengantuk tak macam sebelum ni. Satu lagi perkara yang saya perasan, payudara menjadi semakin subur dan gebu.Saya pun macam tak percaya dengan perubahan ni “.

Puan Naimah Romli
Umur 35 tahun
0192607553

” Sebelum ini suami saya berumur 30 tahun sudah 2 bulan mengalami masalah batuk-batuk. Semakin hari keadaannya semakin teruk. Dia mula mencuba jus pati delima Yakamoz semasa keadaan batuknya masih belum reda.Selang beberapa hari pengambilannya , dia merasa ada perubahan. Keadaan batuknya beransur kurang. Seleaps 2 minggu mengamalkannya tanpa henti-henti, batuknya tak ada lagi dan sembuh sepenuhnya sampai sekarang.Bagi diri saya pula sebelum ini mengalami masalah sembelit. Kadang-kadang sampai 2-3 hari baru buang. Saya cuba amalkan jus pati delima Yakamoz, perut jadi lawas dan setiap pagi mesti rasa nak pergi tandas. Tindak balas positif terjadi saya rasa disebabkan rasa masam asli pada Jus Yakamoz ini”.

Puan Murni
Umur 26 tahun / Suami 30 tahun
0136984738

Betul Ke minum jus ni je penyakit saya boleh sembuh ?

Saya tak kata jika anda boleh stop terus  ubat doktor yang anda sedang ambil .Tapi jika anda berterusan mengamalkan jus pati delima yang asli lagi berkhasiat anda pasti lama kelamaan tak perlu lagi bergantung pada ubat-ubatan.

Bayangkan selepas ini setiap hari anda tak perlu lagi menelan pil – pil  yang entah ke berapa kali anda perlu telan. Bukankah seronok jika kita dapat hidup seperti itu ?

Sekarang semuanya terserah kepada anda. Saya bukan menjual minuman kesihatan tetapi saya  sebenarnya sedang mengesyorkan pencegahan kepada penyakit.  Terpulanglah kepada anda untk merebutnya.

Tidakkah anda mahu mendapat  pemulihan kesihatan yang terbaik untuk diri anda ? Saya pasti anda berkata YA !

Masih perlukan jaminan ?

Anda dah lihat sendiri bagaimana mereka sangat berpuas hati dengan Jus Pati Delima Yakamoz ini. Adakah anda masih ragu-ragu ? Saya berani jamin setelah anda mengamalkan jus pati delima ini kesihatan anda akan bertambah baik. Jika anda ia tidak berkesan langsung kepada anda, saya akan pulangkan wang anda tanpa ragu-ragu. Begitu sekali jaminan saya !

Baiklah, berapa yang perlu saya laburkan ?

Saya pasti anda mahu mengamalkan Jus Pati Delima Yakamaoz ini secara berulang. Dengan hanya RM 18 sahaja anda mampu mendapat kesihatan yang lebih baik. Adakah RM 18 terlalu mahal jika anda prihatin dengan kesihatan anda ?

Cepat dapatkan tawaran hebat dari saya jika anda menempah sekarang!!!

‘ Sah sehingga 15 January 2016 ‘

30 20 Unit Jus Pati Delima Yakamoz + 2 Bonus

+

Bonus #1. E-Book bernilai RM 15.90

E-Book ini dalam bentuk digital. Ia hanya boleh di baca melalui komputer atau di cetak.
E-Book ini tidak boleh di tukar dengan wang tunai atau mana-mana produk lain.

+

Bonus # 2. E-Voucher bernilai 10 %

E-Voucher bernilai 10 % untuk mana-mana produk kami.Lihat di siniuntuk info lanjut.
Sah dalam tempoh 30 hari dari tarikh bayaran
Tidak boleh di tukar dengan wang tunai

Segalanya tidak berguna tanpa tindakan pantas anda

Jus pati delima Yakamoz  ini terbukti mengandungi khasiat semula jadi yang dapat mencegah penyakit-penyakit yang berbahaya.


Kita kena ingat, penyakit-penyakit berbahaya ini tidak akan menunggu mangsanya. Sampai masanya ia akan menyerang kita tanpa isyarat.


Jadi, janganlah memandang ringan pada penyakit yang anda alami. Tahap kronik boleh terjadi jika anda abaikan begitu sahaja.


Mencegah lebih baik daripada merawat. Inilah cara paling mudah untuk kekal sihat, cergas dan mencegah penyakit. Kini, tidak perlu mengosongkan dompet anda demi suplemen dan ubatan lagi. Usah bertangguh demi kesihatan anda yang nilainya tiada bandingan.

Klik butang tempahan dan terus dapatkan Jus Pati Delima Yakamoz  anda sekarang.

 

PS   – Kesihatan merupakan aset terpenting buat anda. Jagalah dengan sebaiknya. Jika bukan anda, siapa lagi? Bagi yang mahu mengekalkan kesihatan yang baik, inilah cara paling murah dan selamat.

PPS  – Jus Pati Delima Yakamoz boleh membantu anda mencegah pelbagai penyakit berbahaya dengan komponen semulajadi yang penting untuk keperluan dan keseimbangan tubuh badan anda.


PPPS – Jangan membahayakan diri dengan risiko penyakit kronik. Mencegah sememangnya lebih baik dari merawat. Jadi bertindaklah segera sebelum apa-apa yang tidak diingini berlaku. Klik butang tempahan sekarang.